Thursday 9 February 2012

20cent guy..! (part 1)

Assalamualaikum w.b.t...

/hihi korang :) hari nie aku nak cite sal kisah aku yang tetibe je tersuke jap kat sorang mamat ni..hehehe..:D aku pon tak tau ape name die tapi aku panggil die 20cent guy..hehe :D :D

begini lah kisah nye..
pada suatu hari aku nak laa ke kelas.. seingat aku masa tu kelas jam 10.15 pagi hari Rabu minggu ke-2.. kalau tak salah laa.. tapi aku turun awal, dalam jam 9.30 pagi.. saje nak breakfast dulu before ke kelas.. itu pon terlambat dah sikit..member2 aku masa tu dah ada kat cafe (cafe kampus).. diorang dah duduk makan pon..huhu..  oleh kerana nak cepat, aku pon pegi laa beli air saje (teh 'o' ais).. lepas dah bayar and dah amik balance, aku pon bergerak lah ke meja di mana member2 aku berada.. macam biasa lah, kalau cafe kampus for sure lah bercampur kan.? bukan nye dewan makan kat sekolah asrama :D so, mesti laa ade lelaki kat area2 tuu..ehehe

dah duduk pas2 sembang2 tetibe membe aku bersuara "weh, da pukul 10 lebih laa.!"  adoiii..! boleh pulak tak perasan? lebih pon lam seminit dua kot..hehehe :D aku pon tak ingat dah.. so, dengan segeranye kami bergerak untuk ke kelas.. tengah2 nak cepat2 bangun dari meja tempat kami duduk tu tetibe *tting-tting-tting..!! bole pulak aku ter'tossed' coins aku kat situ..!(entah betol ke tak bunyi coins jatuh macam tu hehe :D :D)


mesti korang tertanye2, macam mane laa bole jatuh pulak? haha..meh ::flashback.. mase aku amek balance kat kaunter tadi, aku lupe nak zip balik tempat letak coins pada purse aku..!! itu pasal laa bole jatuh..
::back to the story..coins jatuh weh..! lepas tu bole pulak ramai time tu.. aku rase sume pandang aku kot sebab buat bunyi bising tu.! aku pulak bole ter'freeze' kat situ??(member2 aku pon same =.=) adoiii.. tapi nasib baik aku cepat2 tersedar yang kelas da nak start. so, aku dengan bantuan seha, kutip laa coins 2 cepat2.. (cepat2 pon sebab nak lari dari orang2 yang kat cafe tu, malu.! >.<) bile aku nak blah dari tempat tu tetibe ade seorang jejaka panggil aku.. "awak, awak, awak..!" adoiii, sape laa pulak panggil aku 'awak' ni..da laa aku nak cepat time tu.. dengan muka yang entah bape lapis tebal, aku pon pandang laa belakang balik..huhuhu 
jejaka yang tidak dikenali ni, yang agak manis jugak orang nye dan juga kemas :D tersenyum sambil menghulurkan 20sen kat aku. aku dengan penuh segan silu, amik laa 20sen yang dihulur tu cakap "terima kasih" and then blah..tak tau laa tu duit aku ke duit yang die nak sedekah..hahaha
member2 aku pulak sebenarnye perasan yang jejaka tersebut duk panggil2, and diorang hanya memerhati dari jauh je. biar aku sensorang..huh..


ape menariknye pasal jejaka 2?
** "awak, awak, awak..!" korang tak rase ke comel bagi seorang lelaki untuk panggil seorang perempuan yang tak dikenali dengan panggilan 'awak'?? comel kot..! /blush
** seorang lelaki yang manis..!
** seorang lelaki yang kemas..!
** seorang yang ade manners..!
** ape yang penting die tolong aku..! hahaha.. da laa tak kenal =.=


tapi ape yang malang nye, aku lupa laa muke die camne..langsung tak ingat..hahaha
ape2 pon, lau die ade bace laa post ni bile2 aje, hehehe.. ini untuk 'awak' /blush

awak macam salah seorang dari video ni laa /blush



p/s: terima kasih 'awak' sebab tolong saya :) :D and hi 20cent guy..!


moral of the story: lau korang nak jumpa lelaki yang baek atau yang suka menolong, sila2 lah toss coins korang banyak2 kat tmpt public ea..? hehehe :p

2 comments:

  1. hehehe..ye? bahagia plak ase sbb ade org suke..huhu
    tggu part 2 plak ea?hehehe
    p/s: bole tau nape best?

    ReplyDelete

tak nak cakap pape ke?