Follow by Email

Wednesday, 8 February 2012

MSR S1' 2012

heybattt hey!!
assalaamualaikum w.b.t..

 hehehe :) hi kawan..! hehehe..aku create post ini sebab nak kongsi cerita pasal member2 oc aku..! aku tetibe terfikir nak wat entry pasal kami sebab tadi ade member aku upload video pasal dak2 oc ni lam youtube..!! wowww!! /shock kami msk youtube..!! hehehe.. thanks uzair :) that was so sweet of you.. :D
ok2..meh start cite2 pasal kami..huhuhu..
oc2 kali nie ade laa 40 org..eh2 jap2.. korang mesti nak tau kan oc 2 ape? hehehe..lupe plak nak cakap :D..oc 2 stands for "orientation committee".. atau lebih dikenali sebagai facilitator..dah paham kan??
ok2 sambung.. 40 orang nie terdiri dari 20 orang lelaki and 20 orang perempuan.. aku salah seorang dari 20 orang perempuan 2 laa...bkn lelaki tau :D
seperti biasa, sebelum kami2 ini menjayakan MSR (Minggu Silaturrahim), kami kena lah di latih terlebih dahulu.. sebelum melatih orang, kite kena lah memastikan diri kite terlatih dulu kan.. so, ikot jee laa..huhuhu :)


and here are some pictures and also the video that i had mentioned just now..all of this pictures and the video was recorded during the training and also MSR. hope you guys enjoy it. :) :D :)


during training :) :)



during MSR :) :D




video of us :D :D









No comments:

Post a Comment

tak nak cakap pape ke?