Sunday 19 February 2012

confused.!

Assalamualaikum w.b.t..


hi kawan2..! ini 1 lagi kemerepekan aku..sila layan.. :D hahaha.. 
aku terfikir seketika pasal 1 mende nie.. then membuat kan aku berfikir sehari suntuk.. hmmm.. so, aku decide untuk post mende nie kat blog nie.. mane laa tahu, kot2 korang boleh bagi pendapat atau pandangan.. huhuhu :)
ape yang aku terfikir, is it ok, if in a relationship perempuan lebih tua dari lelaki?? hmmm.. my mama also married to someone which is younger than her.. but i'm wondering, will the relationship last long? bukannya aku ragu2 pasal relationship between mama and abah aku.. bukan.!(tegas.!) FYI, diorang sangat lah serasi bersama :) sebab mereka saling melengkapi antara satu sama lain :)..hehehe.. i love them.! for my mama, aku sentiasa doakan dia bahagia :) :) sampai ke akhir hayat..amin :)
tapi, hmmm.. itu lah yang menjadi persoalan pada aku.. aku tengok mama macam ok, tak ade masalah.. hmmm, yelah.. sebab mereka dah selamat dah kawin :)
tapi kita? hmmm... kalau laa member korang kapel ngan lelaki yang lebih muda dari member korang.. korang tak rase pelik ke?? hmm.. and takpe ke? tapi kalau lelaki ade relation ngan perempuan muda dari lelaki tu, common laaa..tak ade laa pelik..hahaha :D
hmmmm :) sila2 laa fikir and bagi pendapat..hahaha..(korang tak rase pelik ke?)


p/s: aku tak suka laki muda dari aku =.= (kot :p)


-ini tak ade kaitan samada dengan yang hidup mahupun yang sudah kembali ke rahmatullah..(peace :D)-