Follow by Email

Friday, 24 February 2012

orang nie bersalah..!!

Salam alaik..
aku tahu aku tak patut tulis mende nie.. tapi aku rasa dengan menulis nie buat kan aku rasa kurang sikit kot bebannye.. mende nie aku tujukan kat member aku sorang nie.. kawan yang aku anggap kawan baik jugak laa..
kepada si dia,
weh, aku tahu aku salah..siyes salah aku tu memang besar. dan aku ngaku aku salah. and aku memang rasa bersalah.. aku dah mintak maaf kat ko and ko cakap ko da maaf kan aku.. tapi aku tak rasa ko maaf kan aku.. kalau betul ko da maaf kan aku, ko tak kan mengelak dari aku.. ye, aku tahu ko tak nak rapat sangat dah ngan aku, ngan perempuan. tapi perlu ke ko mengelak? mungkin itu cara ko kot. mungkin ko lebih selesa macam tu..tapi secara jujur nye, aku rasa sangat bersalah. ye lah..macam mane aku tak rasa bersalah, ko memang berubah kot dan nampak sangat ko mengelak dari aku.. :( dulu nya, ko skype ngan aku hari2, fb ngan aku hari2, terserempak ngan aku, kita bertegur sapa. tapi skrg, nak nampak ko online pon susah.. entah laa.. ini mungkin perasaan aku semata2 kot. biasa laa perempuan, emo je lebih kan :) tapi pape pon aku mintak maaf ngan ko.
kalau ko bace ni, pecaya lah, aku betol2 mintak maaf.. aku janji aku tak kan ulang lagi mende nie.! and aku harap ko buat yang terbaik tuk program ko ye..gudluck kawan.! :))

No comments:

Post a Comment

tak nak cakap pape ke?